Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парното?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с парното?

    Случвало ли се е на някой? :Когато пусна парното на макс.и започне да духа горещо при положение на вентилатора 4,след това не мога да го спра като завъртя на 18 гр. например. Продължава да духа горещо.В тозу случай не се пуска и климатика.Това се оправи като изключих от контакт,но не е нормално да спираш за да изключиш парното или да включиш климатика.Цялата тази процедура ми се наложи когато в задръстване ми дигна 100-110 гр.и се наложи да пусна парното.
    156,1.6

  • #2
    за парното незнам , но ......... отиди си изчисти радиатора с пароструйка,за да няма такива фрапиращи градуси............
    Alfa156 Against All

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от slav40
      за парното незнам , но ......... отиди си изчисти радиатора с пароструйка,за да няма такива фрапиращи градуси............
      Който е патил как знае
      TIPO 2.0 91g.
      PUNTO 1.2 04 g.
      156 1.8 TS 00g

      Comment


      • #4
        Мийте.... Мийте, ефекта е поразителен....

        Comment


        • #5
          Ще използвам тази тема да не пускам нова.
          Днес стана малко по хладно и пуснах отоплениетоно, но ми се струва че нещо парното хич го няма. Трябва да включа на максимално за да започне да топли поне малко. Ако някой се е сблъсквал с този проблем нека да сподели.

          ПП Може ли термостата да е забъркан в тая каша
          '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
          Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
          Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

          Comment


          • #6
            и след 5-10 минути ли не ти духа топло?

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от viliivanov
              и след 5-10 минути ли не ти духа топло?
              Не хич не чува даже и след 30 мин каране в задръстване. Не е съвсем студено но не е и топло. Незнам дали датчика за вътрешната температура работи без да е включен климатика
              '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
              Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
              Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

              Comment


              • #8
                баси...моята за 5 мин. и почва да духа топло, само че аз пускам и климата за да не се запотяват стъклата. А показанията на температурата как са, въобще загрява ли колата? Имай предвид, че януари месец с вечно отворил термостат, пак бързо започваше да духа топло, без климатик( после ме светнаха на тая далаверка). Дано не е някоя клапа, щото там май се сваля цялото табло... Веднъж при Бобо бяха свалили едно, то са хиляди винтченца, лошо ми стана като я видях горката..

                Comment


                • #9
                  колега,я ме светни за тая далаверка с вечно отвореният термостат и топлото...че и мойта май се ослушва като я включа на затопляне....а и мноооого бавно загрява...на извънградско трябва 10-тина км да измина та да мръдне стрелката над 50 гладуса...
                  Колеги от Варна, препоръчайте откъде и ква марка термостат да си позакупя...
                  156-2.4-JTD-99;
                  156-2.4-JTD-SW-01;

                  Comment


                  • #10
                    имам го сащия сащия проблем едно кьм едно ако разбера нещо ще ти пиша моята е 2.4 jtd 98г. мн. изнервящо

                    Comment


                    • #11
                      Охладителната система има два кръга на циркулация.
                      Единия е затворения кръг около двигателя докато течноста се загрее около 78-80 градуса, тогава термостата започва да отваря малкия кръг и течността се смесва с тази която е в радиатора и се охлажда(това е големия кръг на циркулация). Един вид термостата играе роля на пропускателен клапан. Ако етози клапан е блокирал на затворено положение...кофти колата прегрява, защото течността циркулира само в блока на двигателя и не достига до топлообменника т.е. радиатора който трябва да отнеме топлината и колата да не прегрее.. В повечето случаи, слава богу, термостатите блокират в отворено положение. Тогава колата не може да загрее, защото течността непрекъснато циркулира в големия кръг-през блока и радиатора и особенно при студено време не може да загрее. Това води до повишен разход на гориво и не е полезноно за самия двигател. Имайте предвид, че едно палене на студен двиагтел еравносилно на 1000 км. пробег на колата. Опрималния работен режим на нашите дизеляци е от 75 градуса нагоре-тогава колата работи най-добре, харчи най-малко и се износва най-малко.. Извинете ако съм ви отегчил!

                      Comment


                      • #12
                        Това ми харесва винаги:
                        Студеното палене се равнявало на ХХХХ километра
                        Тогава моята кола, само от палене за последните 7 години от както съществува е на приблизително 5 милиона километра в най-добрия случай.
                        Знаех си, че е добра ама не предполагах, че е чак толкова.
                        Това са някакви супер измислени писания и винаги се забавлявам
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от bo
                          Това ми харесва винаги:
                          Студеното палене се равнявало на ХХХХ километра
                          Тогава моята кола, само от палене за последните 7 години от както съществува е на приблизително 5 милиона километра в най-добрия случай.
                          Знаех си, че е добра ама не предполагах, че е чак толкова.
                          Това са някакви супер измислени писания и винаги се забавлявам
                          Виж сега, при студен старт (примерно -15 градуса) и след това сериозно форсиране, е доказано, че това съкращава живота на мотора. Може и сегмент да спукаш. Просто рязката промяна в температурата съсипва структурата на материалите.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • #14
                            къде

                            извинявайте за въпроса, но къде се намира този термостат. благодаря
                            Белисимата 156 1.8ТС 1999г.

                            Comment


                            • #15
                              Горе вдясно до двигателя,ще го познаеш по маркучите
                              Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                              Avensis 2011 -2.0 D-4D

                              Comment

                              Working...
                              X